از دمای 250+ درجه تا دمای 150- درجه بدون محدودیت

08 68 270 0912

تعمیرات شبانه روزی چمبر و یخچال فریزر آزمایشگاهی

91003102

شماره تلفن ثامن لب

7 صبح الی 6 عصر

از شنبه تا پنج شنبه به غیر از روزهای تعطیل

چمبرهای صنایع نظامی و دفاعی مخصوصاً در زمینه تست و بررسی اجزای مختلف از جمله سلاح‌ها، پوشاک، کیفیت هوا و تجهیزات نظامی، به کار می‌روند.
این چمبرها در طراحی و ساخت اجزای نظامی کاربرد فراوان دارد.
مانند کنترل کننده‌های پرتو، رادارها، موشک‌ها، سامانه‌های جاسوسی، پوشاک نظامی و سایر تجهیزات نظامی بسیار مفید واقع می‌شوند.
در این چمبرها، شرایط محیطی و شبیه سازی، شرایطی که این تجهیزات در آنها مورد استفاده قرار می‌گیرند شبیه سازی می‌شود. تا امکان تست و بررسی صحت عملکرد تجهیزات نظامی و دفاعی فراهم شود.
همچنین در این چمبرها، سیستم‌های جاسوسی، رادار، مخابراتی و سایر تجهیزات نظامی برای بررسی دقیق و تست شرایط مختلف محیطی و نظامی تست میشوند.\

ساخت ، تعمیر و اورهال چمبرهای نظامی و دفاعی
ساخت ، تعمیر و اورهال چمبرهای نظامی و دفاعی

کاربرد چمبرهای صنایع نظامی

مثالی از چمبر صنایع نظامی و دفاعی، چمبر های آزمایشگاهی برای تست سلاح‌های نظامی و دفاعی می‌باشد. در این چمبرها، شرایط محیطی مختلف آزمایش میشود.
مانند دما، رطوبت، فشار و ارتفاع شبیه سازی می‌شود تا عملکرد صحیح و کارآمدی سلاح‌های نظامی و دفاعی در شرایط مختلف محیطی بررسی شود.
علاوه بر این، در این چمبرها، مواد و کامپوننت‌های مختلفی که در ساخت تجهیزات نظامی و دفاعی استفاده می‌شود، نیز تست و بررسی می‌شوند. به عنوان مثال، تست‌های اصطکاک، شوک

با توجه به قوانین اخلاقی و محرمانه ، این موضوع موردی است که به عهده شرکت و مشتریان آن است و نمی‌توانم در این مورد بیشتر توضیح بدهم.
اما برای تعمیر چمبر های صنایع نظامی و دفاعی نیاز است که شرکت مجهز به تجهیزات و تیم فنی ماهر باشد تا بتواند با این نوع چمبرها سروکار داشته باشد.
همچنین باید رعایت اصول امنیتی و حفظ محرمانگی اطلاعات برای این نوع تعمیرات به عمل آید.

شرکت ثامن سرویس آریا با بیش از 20 سال تجربه در طراحی، ساخت، نصب، راه‌اندازی و تعمیر چمبرهای صنایع مختلف از جمله صنایع نظامی و دفاعی آماده ارائه خدمات به این صنایع می‌باشد.
با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان خود، شرکت ثامن سرویس آریا قادر است تا نیازهای مختلف صنایع نظامی و دفاعی را در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر چمبرهای متنوع برآورده کند.

چمبرهای صنایع نظامی

"نخستین بار در ایران، ثامن لب با تلاش‌های بی‌وقفه به دمای -150 درجه سانتی‌گراد دست یافته است."